sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Nyt on se päivä :)

Hyvää huomenta kaikille <3
Nyt on se hetki koittanut kun white & black muuttaa ihka uuteen CASAAN :) Mulla on ollu perhosia masussa ja on vieläkin..kaikki uudet asiat tahtoo jännittää :) Kovasti olen yrittänyt harjoitella uutta blogipohjaa, jotta saan teille julkaistua ekan postauksen ihka uudessa osoitteessa :)
Koko blogini on siirretty, kaikki vanhat postaukset ja kommentitkin. Tämä viimeinen postaus täällä bloggerin puolella tulee myös siirtymään CASAn puolelle. 

Ja hei, kommenteista sen verran että kun eka kerran jätätte kommenttia niin siellä kysytään nimi ja sähköpostiosoite. Sähköpostiosoite ei näy kenellekään muulle kuin minulle! Joten ei hätää :) Nimi kohtaan voitte laittaa vaikka oman nimen tai nimimerkin. Minun nimimerkki on uudessakin osoitteessa J :) Siellä tavataan!



Tästä vanhasta osoitteesta tehdään myöhemmin automaattinen siirto uuteen osoitteeseen. Jos sinulla on jotain kysyttävää niin viestiä saa laittaa!Tulkaahan tervehtimään minua ja katsomaan miltä blogi näyttää. Siellä ensimmäinen postaus jo odottaa :)

whiteandblack.casablogit.fi

                           
                                                                        Halauksin


6 kommenttia:

  1. Seurailen taatusti jatkossakin sun blogia ja jos messuilla bongaan sut ja jos uskallan, tulen esittäytymään! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla Irina <3 Harmi ku en päässyt messuille, mut eiköhän me vielä nähdä joskus :) Messuilla ois varmasti ollu mahtava fiilis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä hieman harmissani, kun et ollut paikalla. Mutta ehkä myöhemmin sitten! <3

      Poista
    2. Niinkö <3 Mulla oli kyllä tarkotus tulla mut tuli esteitä. Ihan varmasti vielä nähdään!

      Poista
    3. Joo! :) Tapaamista odotellessa siis! <3

      Poista
    4. :) Pikkujoulutkin lähestyy ;)

      Poista