lauantai 29. syyskuuta 2012

Katseenvangitsija


Joskus on tainnut tämä seiväs vilahdella täällä blogissa olohuone kuvissa, mutta en ole tainnut yhtään lähikuvaa ottaa. Silloin kun muutettiin omaan kotiin, tämä tais olla ensimmäinen juttu mille tehtiin ekat reiät uuteen kattoon. Siinä se roikkuu rautalangan varassa, samassa kohtaa vieläkin ja tykätään :) Oon aina pitänyt puusta ja idea tähän heinäseipäästä tehtyyn kynttilätelineeseen syntyi päässä :) Halusin seinälle jonkun erilaisen koristeen ja tämmönen tuli. En oo ainakaan vielä nähnyt missään samanlaista. Syksyllä ja talvella kiva poltella tuikkuja tässä iltaisin, kauniit kuviot tulee seinälle.




Samaa puun sävyä löytyy myös sohvapöydästä, jonka mies teki viime vuonna. Kynttilätelineelle kaveri :) Seipään alla on tällä hetkellä tv, tässä on sohvakin ollut pari kertaa järjestyksen vaihduttua. Tykkään siitä meidän olohuoneessa kun järjestystä voi muokkailla melkein miten vain. Monta kertaa oon muuten saanut tulla töistä kotiin muodonmuutoksen kokeneeseen olohuoneeseen ;) Lapsilla ja isillä on aina silloin tällöin tapana yllättää ja joka kerta oon kyllä kovasti tykänny uudesta järjestyksestä olkkarissa!
Joskus ollaan tehty myös koivun rungosta parin sentin paksuisia alustoja kattaukseen, lautasten alle ja kyllä tuli kivat :) Myös kukkaruukkujen alustoina oon käyttänyt niitä. 
Puusta saa tehtyä vaikka mitä. Yks iso koivu on tuossa meidän pihalla mikä pitäis kaataa pois ja oon jo keksinyt sillekin jatkokäyttöä ;)
Leppoisaa viikonlopun jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti