keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Mustavalkoiset kortit

Pitkästä aikaa lähdin yksin shoppailemaan, auton keula kohti ostoskeskuksia. Kaikkea kivaa löysin, mm. nämä alla olevat tekstikortit, jotka kehystin. Nämä löytyi Halpa-Hallista!? :O En tiennyt että kyseisestä kaupasta löytyy jotain näinkin kivaa! :)


Eiks oo aika kivoja euron korteiksi? 






Nyt mä lähden nauttimaan päiväkahvit ulos terassille, mikä ihana auringonpaiste. Lumet tuli äsken katolta semmosella ryminällä että lapset luuli ukkoseksi. Kissat säikähti, molemmat kurkkivat terassin takaa korvat luimussa ja niskakarvat pystyssä. Vikkelään tulivat sisälle kun oven aukasin :)


                        Vielä kiitokset ihanista kommenteista edelliseen postaukseen!




11 kommenttia:

  1. Toimii kehystettynäkin ;D kiva varsinkin tuo suklaa teksti !

    VastaaPoista
  2. Onpas nätit!
    Aina välillä noista halpahalleista ja tarjoustaloista löytää ihanuuksia puoli-ilmaiseksi =)

    VastaaPoista
  3. Kivat kortit! Etenkin tuo suklaa teksti sopisi mulle kuin nenänpäähän ;) Niin totta!

    VastaaPoista
  4. Hei!
    Löysin blogisi sattumalta toisen sisustus-blogin kautta. Oikein ihania kuvia ja piristäviä tekstejä. :) Olen ollut muutaman päivän flunssassa kipeänä kotona, niin tulipahan kahlattua koko sinun blogisi läpi! Kiitos siis piristyksestä ja hyvistä ideoista.
    t. Jonna

    VastaaPoista
  5. Upeita kortteja ja halvalla.. :)

    VastaaPoista
  6. Riitta, Eiks vaan :) Nämähän on oikeesti postikortteja, mut tauluiksi jäi meille :)

    M, Niimpä, yllättävistäkin paikoista voi löytää kaikkee mukavaa. Mm. Clas Ohlssonilta oon löytäny vaik mitä kivaa! Mä oon aina aatellu et se on enemmän miesten kauppa :D No väärässä olin.

    Henna, Heh, tuo on kyllä hyvä teksti :)

    Jonna, Voi kiitos, miten ihanan viestin olit mulle jättäny!! Sä piristit nyt mua :)
    Kiva ku löysit täältä luettavaa, pikaista paranemista ja mukavaa kevättä!

    Jenna, Eikö :) Ei oo ainakaan hinnalla pilattu :) Tyhmä minä ku ostin vaan nuo kaks, ois pitäny heti nippu ottaa mukaan ;)

    VastaaPoista
  7. Kivat kortit olet löytänyt, näyttävät hyviltä kehyksissä :)

    VastaaPoista
  8. Hyvät löydöt olet tehnyt! Tuo suklaa-taulu sopisi mulle...:). mä olen jo pidemmän aikaa jahkaillut tekstillisiä julisteita, joita jokin aika sitten oli paljonkin esillä blogeissa ("Keep calm and carry on"etc). En ole vielä tuuliviirinä päätöstä saanut tehtyä ;)!

    KIvaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  9. AnnaO, Nuo on kyllä kivoja! Oisinpa ostanu enemmän näitä, harmittaa ku tuli ostettua vaan nuo kaks.

    Minna, Joo tekstejä on niin paljon, valinnanvaikeus! Mä kans tykkäsin tuosta Keep calm..tekstistä mut sit näin sen julisteen niin monella et kerkesin jo kyllästyä siihen ennenkuin tilasin :)
    Yksi teksti mulla on jo valmiina, esittelen sen sit täällä blogissa kun saan sen seinään. Kivaa viikkoa!!

    VastaaPoista
  10. Halppiksesta tekee toisinaan löytöjä :) Noi on tosi kivat, sopii teille mustavalkoiseen teemaan :)

    VastaaPoista
  11. Minusta, Kiitti, mustaki noi sopii hyvin tänne :)

    VastaaPoista