keskiviikko 31. elokuuta 2011

Lastenhuoneita

Tässä vielä lupaamani kuvat lastenhuoneista asuntomessuilta. Näissä oli käytetty värejä ja hyvä niin! Lastenhuoneissa sitä väriä saakin olla.
Aivan ihana :)

Erikoinen sänky. Tässä ois ideaa meillekin :) Huomaa lattialla oleva nukkumapaikka. Kiva majapaikka lapsille!



Mailegin pupuja..

PaaPiin tekstiilit on niin kauniita. Mä voisin ottaa nuo kaikki!
Keinu koristeena seinän vieressä, kivannäköinen!

Tässä huoneessa oli laitettu mattoja päällekkäin. Tykkään!

Raitatapettia ♥
Sänky sijoitettu vinoon, tähän huoneeseen se sopiikin. Paljon paremman näköinen noin.

Erilaisia tapetteja..


Kaikki kuvat minun ottamia.
Mun suosikkeja näistä oli nuo tyttöjen prinsessahuoneet :) Ehkä tuo eka vei kuitenkin voiton kauneudellaan :)

3 kommenttia:

  1. Voih noissa on monta hyvää ideaa kuten Stringin hyllyt ja Minnen-sänky, mitä oon kuolannut itsellinikin. Tai siis lapsille :)
    Oih, Mon amour-kangasta saa pinkkinä, noi lattiatyynyt sopis ku nenäpäähän meille <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti näistä kuvista! Kivoja yksityiskohtia monessa huoneessa. Ekassa huoneessa on just sellanen vaateteline, jota oon tytölle etsinyt. Ihana!

    VastaaPoista
  3. Outi: Heh, itselle eiku siis lapsille :D Vai miten se oli ;)
    Joo mä voisin kans ottaa tuon hyllyn ja Vallilan pinkit verhot, nuo tyynyt on kans aika herkkuja!

    Maria: Voi ole hyvä! Kiva että tykkäsit :) Tuo vaateteline on kyllä aivan ihana. Kaikki nätimmät mekot vois ripustaa tuohon.

    VastaaPoista