keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Uusi kamera

Olen miettinyt uuden kameran hommaamista jo pitkään, nykyisestä digikamerasta tulee savut kun räpsii kuvan, joten ei varmaan ole enää kovin pitkäikäinen :D Ystävä lainas omaa Nikonin järjestelmäkameraa ja ihastuin niin mahtavan laadukkaisiin kuviin, että päätin hankkia itsellekin. Hän suositteli minulle tätä, koska haluan pienikokoisen järkkärin. Tämä ois nyt tarjouksessa ja mukaan tulee tuo lisäobjektiivi, Nikon 1 Nikkor VR 30-110/3,8-5,6.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=948999&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20671




Itse en kameroista ymmärrä paljon mitään, varsinkaan järkkäreistä :D Onko kellään lukijoista tätä samaa kameraa? Olis tosi kiva kuulla kokemuksia. Ja jos joku siellä ruudun toisella puolen osais auttaa kannattaako ostaa tämä vai joku muu? Vaihtoehtoja on niin paljon, että mä oon ihan sekasi :) Ja korostan vielä että en ymmärrä noista objektiiveistakaan mitään, onko tuo mukaan tuleva ihan hyvä? Kiitollinen olen kaikesta avusta!
Tuotekuvat lainattu www.netanttila.com sivuilta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti