maanantai 22. elokuuta 2011

Sisäkuvia ja yksityiskohtia asuntomessuilta

Kiinnitin huomiota näihin kivoihin yksityiskohtiin messuilla. Yllä olevan kalenterin vois itse maalata liitutaulumaalilla suoraan seinäänkin.


Samantapaista seinää jo ehdotin miehelle, oispa kiva tuolle yhdelle olohuoneen seinälle.
Ihana! Vanhaa puuta ja rullat alla.
Meillä on samanlaiset valaisimet eteisessä pienemmässä koossa.
Työpöytä seinästä seinään, ei jalkoja.
Pelottaiskohan täällä vastaanotolla?
Listat korvattu köydellä. Kiva idea vaikka meidän tulevaan leikkimökkiin :)

Kylpyhuoneita ja saunoja..





Kattovalaisin oli luonnossa vielä upeampi ja iso! Kiinnitti kyllä heti huomion.
Ruokailutiloja

Mun lemppari, ehdottomasti!! Villa White oli mun suosikkikohde jo ennen messuilla käyntiä, mitä kuvista olin ihaillut ja niin se on livenäkin :)
Keittiöitä..
Huomaa alla olevassa kuvassa työtaso! Kaikki on yhtenäistä tasoa, ei rakoja, ei silikoonia..Ja taso jatkuu samana vielä tuonne seinälle, liesituulettimen alle. Helppoa puhtaanapitoa.
Makuuhuoneita
Luxusta..


Torkkupeiton kuvio miellyttää mun silmää!
                               Ja vielä muutama kuva Villa White talon sisältä :)
Myymälässä oli vaikka mitä kivoja shoppailukohteita:

Syreenin tuoksuisen saippuan ostin saippuakokoelmaani.



Kaikki kuvat minun ottamia.
Nämä kuvat on nyt tallessa täällä minulle ja teille :) Paljon on esitelty asuntomessujen kohteita lehdissä ja blogeissa, tässä muutama niistä, mitkä miellytti mun silmää. Kivoimmat lastenhuoneet tallennan vielä tänne eri postaukseen.

6 kommenttia:

  1. Kuvista olen myös katsellut tota liitutaulumuistitaulua. Tosi kiva idea!

    Ja hei, sun edellinen postaus.. Nyt olen niin kade. Kun mulla ei vieläkään ole sitä paviljonkia ja näytti tuo sun niin kivalta. Oih ja voih.. Nauti syksyilloista paviljongissa (munkin puolesta)!:)

    VastaaPoista
  2. Minni: Tuota vois kyllä kokeilla seinään, vähän pienemmässä koossa :)

    Mä oon monesti kattonu paviljonkeja kaupoissa mut ne on ollu sellasia et ku tuulenpuuska tulee, ni ne on aivan mutkilla sen jälkeen. Nyt löyty! Tää on niin painava et pysyy pystyssä ja sit sen saa vielä koukuilla kiinni jos haluaa. Haehan omasi nyt ku se on tarjouksessa :) Saat nauttia oman paviljongin alla syysilloista :)

    VastaaPoista
  3. Meille olisi tuollainen liitutaulu jossa on kuukauden tapahtumat niin tosi kätevä. Ei ainakaan mikään unothuisi kun joskus tuntuu ettei pysy homma ihan lapasessa :D

    VastaaPoista
  4. Reetta: Ja taulu on niin iso ettei voi olla huomaamatta, jospa sitä sitte muistaiski kaikki tärkeät jutut :) Mulla on niin huono muisti et pitää kaikki menot olla kännykässä ylhäällä :D

    VastaaPoista
  5. Kivoja ja kauniita yksityiskohtia oot kuvannu. Varsinki tuo suihku, missä kaks suihkua. Aah ku semmosen sais <3

    Mukava vaihteeksi tämmönen asuntomessupostaus ku tuntuu, että kaikki on ollu vaan niitä koko talon esittelyitä, vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole, mutta ehkä yksityiskohdat erottuu paremmpin tälleen kuvattuna :)

    Nyt vilahti kuvissa myös ekaa kertaa tuo hammaslääkäri. Jäi ihmetyttään tuo jääkaappi, että mihin hammaslääkäri sitä tarvii vai oliko se vaan sisustusmielessä hankittu? Voisko se säilyttää siellä jotain hamppilääkärin juttuja vai liekkö omia eväitä? :D

    VastaaPoista
  6. Sandra: Kiva että tykkäsit, kuvia tuli otettua aika MONTA :) tässä vaan ne mitkä oli eniten mun mieleen. Ja kerrostalot mulla jäi käymättä kokonaan, aika loppu kesken. Tiiä mitä kaikkee ihanaa siellä ois ollu :) Ainaki sen myrskylyhdyistä tehdyn lampun olisin halunnut nähdä!

    Samaa mietin minäki jääkaapista. Jos se tarjoaa asiakkaille jotain herkkuja sieltä :DD

    VastaaPoista