tiistai 17. toukokuuta 2011

V & B setin voittajat

Huomenta! 
Arpakone käynnistettiin heti aamusta :) Voittajiahan oli tällä kertaa kolme ja palkinnoksi lähtee jokaiselle V & B kylpyhuonetuoksusetti. Maljaahan voi käyttää eri tavoin, esim. polttaa kynttilää tai laittaa vaikka saippuan siihen :) Yhdessä lasten kanssa nostettiin kolme arpalipuketta ja voittajat ovat:


AnnaO kirjoitti...
Arvontaan mukaan 2 arvalla, oma suosikkini oli romantic :)
S kirjoitti...
oi oi, nyt mä niiiiin haluan voittaa!!!!! aivan mahtis palkinto :P tehty meidän kylppäriin!!!! voi arpaonni suosi minua :DD mä tykästyin tohon glamouriin, oho! :O
Terhi kirjoitti...
Kahdella arvalla mukana arvonnassa ja romantic miellyttää eniten :) Kivaa alkavaa viikkoa!    
Onnea onnea! Laittakaa yhteystietonne spostiini (löytyy tuosta sivupalkista), niin laitan osoitteenne eteenpäin. Kiitos vielä Gustavsbergille ja kaikille osallistujille!

7 kommenttia:

  1. Jippii! :) Tosi kiva juttu, laitan kohta postia sulle. Onnittelut myös muille voittajille :)

    VastaaPoista
  2. Siis mitäh, voitinx mä, epätodellista ;)

    VastaaPoista
  3. AnnaO: Jippii, onnittelut vielä! Sposti tuli perille.

    Terhi: Kyllä voitit :) Onnea! Laitahan mun sähköpostiin yhteystietosi.

    VastaaPoista
  4. apuaaaa!!!!!!!!! miten mää voitin!!!!! en oo ikinä voittanu blogiarvonnoissa, ehkä kirous on nyt poissa!!!!!!! kääk ihan huippu aloitus vapaapäivälle <3 eilen oli niin pää kipee etten mitään blogeja kyenny lukeen, kiitos J!!!! kääk tarvin jo lisähappea :DDD

    VastaaPoista
  5. S: Mä täälä hihittelen sun kommentille :D
    Ole hyvä! Ihana että oot noin ilonen voitosta! Elä ny liikaa kuitenkaan innostu ettei tuu pääkipu takas ;) Mulla kans ollu kauheeta pääkipua ja migreenilääkkeitä ny kokeilen.

    VastaaPoista
  6. Tänk juu, posti toi tänään paketin. Hitsi mulla jäi suu auki, kun postipoika pimpotti ovikelloa ja sanoi, että on paketti MULLE. Mä olin ihan unohtanut koko jutun :)

    VastaaPoista
  7. Terhi: Ole hyvä :) toivottavasti löytyy käyttöä setille! Joo mä oon kans aina ihan että HÄH, siis mulleko paketti?! Posteljooni harvoin tuo mulle paketteja :)

    VastaaPoista